Poprzedni temat «» Następny temat
Regulamin forum
Autor Wiadomość
darma11 
Administrator



Pomógł: 57 razy
Wiek: 41
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 3056
Skąd: Płock
Wysłany: 2011-03-26, 23:28   Regulamin forum

Witamy na forum ploaqua.pl

Cieszymy się z każdego nowego użytkownika. Użytkownikiem może zostać każdy kto przejawia zainteresowanie akwarystyką, terrarystyką czy oczkiem wodnym lub generalnie jest miłośnikiem przyrody. Forum to pomoże nawiązać znajomości z osobami o podobnych zainteresowaniach, podzielić się własnym doświadczeniem głównie w dziedzinie akwarystyki, oraz czerpać z doświadczenia i wiedzy innych.
Aby korzystanie z forum było dla nas wszystkich przyjemne i pożyteczne prosimy o zapoznanie się z regulaminem.

§ 1. KONTO I REJESTRACJA

    1. Korzystanie z forum jest darmowe.
    2. Na forum może zarejestrować się każda osoba, która zaakceptuje warunki niniejszego regulaminu.
    3. Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto na forum ploaqua.pl. Wykrycie duplikatów grozi blokadą wszystkich kont.
    4. Podczas rejestracji każdy użytkownik jest zobowiązany do podania prawdziwych danych w polach, które są wskazane jako obowiązkowe (pola nieobowiązkowe, jeśli są wypełnione przez użytkownika, również powinny zawierać poprawne dane).
    5. Rejestrując się na forum wyrażasz zgodę na przechowywanie danych podanych podczas rejestracji w bazie danych dla potrzeb Forum.
    6. Na podany podczas rejestracji e-mail będą wysyłane biuletyny a także ważne informacje od administratora lub moderatora.
    7. Każdy zarejestrowany użytkownik wyraża zgodę na otrzymywanie pod podanym adresem e-mail poczty elektronicznej.
    8. Konta użytkowników, którzy dokonali pełnej rejestracji a nie logowali się dłużej niż przez okres jednego roku będą usuwane.


§ 2. TREŚCI PUBLIKOWANE NA FORUM

    1. Cenimy wolność słowa, ale z poszanowaniem godności. Oznacza to, że możesz formułować własne zdanie ale musisz zachować przy tym kulturę wypowiedzi oraz szacunek wobec innych użytkowników.
    2. Nie używaj słów wulgarnych i powszechnie uważanych za obraźliwe (w tym również w nicku czy avatarze).
    3. Nie wyśmiewaj i nie obrażaj innych użytkowników.
    4. Nie używaj i nie propaguj treści o tematyce pornograficznej, rasistowskiej oraz nawołujących do nienawiści czy przemocy. Nie umieszczaj również linków do stron zawierających wirusy.
    5. Nie pisz WIELKIMI literami, oraz pogrubioną czcionką całych postów. Staraj się również pisać poprawnie ortograficznie z uwzględnieniem znaków interpunkcyjnych (kropki, przecinki).
    6. Bądź uprzejmy i staraj się utrzymać miłą atmosferę na forum.
    7. Autor postu ma prawo jego edycji/zmiany. W uzasadnionych przypadkach autor postów może skierować prośbę do administratora o ich usunięcie.
    8. Treść każdego postu na tym forum wyraża poglądy i opinie jego autora a nie Administratorów czy Moderatorów, którzy nie ponoszą za te treści odpowiedzialności.
    9. Posty należy umieszczać w przeznaczonym tematycznie do tego dziale.
    10. Zanim założysz nowy temat, sprawdź czy nie był on poruszany już wcześniej. Do tego celu użyj wyszukiwarki forum.
    11. Należy precyzyjnie formułować tytuł wątku, unikając ogólnikowych stwierdzeń np. POMOCY, MAM PROBLEM, itp. To powoduje zdecydowane zmniejszenie szansy na uzyskanie odpowiedzi.
    12. Przedstawiając problem należy dokładnie go opisać, pamiętając o dostarczeniu niezbędnych informacji dla udzielenia odpowiedzi.
    13. Na forum zabrania się publikowania prywatnej korespondencji, otrzymanej przez PW, e-mail oraz w każdej innej formie (np. rozmowa poprzez komunikator) bez wyraźnej zgody zarówno autora, jak i odbiorcy treści.
    14. Zabrania się publikować na Forum treści komercyjnych (np. reklam). Aby uzyskać pozwolenie na umieszczanie reklam (banerów), należy skontaktować się w tym celu z Administratorem Forum. Użytkownicy zamieszczający reklamy bez zgody Administratora będą usuwani.
    15. W dziale "Giełda" umieszczamy ogłoszenia związane tylko z propagowanym na forum hobby.
    16. Umieszczenie postu w dziale "Sprzedam" jest możliwe jedynie przez użytkowników którzy posiadają co najmniej 60 dniowy staż na forum i do tego mają napisanych minimum 11 postów (wg wskazań licznika postów).
    Konta użytkowników, którzy nie spełniają powyższych dwóch warunków a umieścili swój post w dziele "Sprzedam" będą bez ostrzeżenia usuwane.
    17. Konta użytkowników, którzy w stopce swojego profilu posiadają link do komercyjnej strony www również będą usuwane, chyba że wcześniej uzgodnili to z administracją i uzyskali zgodę.
    18. Przy podawaniu informacji bądź zamieszczaniu innych wytworów ludzkiej aktywności zaczerpniętych z innych dokumentów i będących własnością innych osób, należy podać ich źródło.


§ 3. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

    1. Administrator zastrzega sobie prawo do blokowania dostępu do Forum użytkownikom, którzy notorycznie naruszać będą postanowienia niniejszego Regulaminu.
    2. Po 3 ostrzeżeniach za łamanie regulaminu otrzymanych ze strony Administratorów lub Moderatorów, użytkownik będzie miał zablokowaną możliwość pisania na forum. Po 6 ostrzeżeniach, użytkownik nie będzie mógł wejść na forum.
    3. W sprawach porządkowych ostateczna decyzja należy do Administratora, Moderatora. Wszelkie wątpliwości odnośnie ich decyzji zaleca się rozstrzygać poprzez PW (Prywatną Wiadomość).
    4. Administrator zastrzega sobie prawo do kontrolowania treści wypowiedzi i ich modyfikowania, a nawet do usuwania, przez osoby upoważnione (Moderatorów) z Forum, które nie spełniają warunków określonych Regulaminem.
    5. Administrator zastrzega sobie również prawo do ujawnienia tożsamości Użytkownika lub wszelkich informacji podanych przez Niego podczas rejestracji na żądanie uprawnionego organu, jeżeli w stosunku do Użytkownika zostanie wszczęte postępowanie karne lub cywilne mające jakikolwiek związek z aktywnością Użytkownika na Forum.
    6. W sprawach spornych, a nie objętych Regulaminem decyzję podejmują Administratorzy i Moderatorzy Forum.
    7. Administracja nie pośredniczy w transakcji i nie rozstrzyga ewentualnych sporów pomiędzy kontrahentami powstałych w postach umieszczonych w dziale "Giełda".
    8. Prawa autorskie Forum "Płockie Forum Akwarystyczne" posiada Administrator.
    9. Wykorzystywanie materiałów, zdjęć oraz innych treści znajdujących się na Forum przez osoby trzecie bez zgody Administratora i Autora jest Zabronione.
    10. Jeśli ktokolwiek zauważy, że na forum łamane jest prawo, powinien zgłosić to jak najszybciej administratorowi, który dołoży wszelkich starań, aby zapobiec dalszemu jego łamaniu.
    11. Administrator zastrzega sobie prawo do modyfikowania niniejszego regulaminu.
    12. Wszelkie zmiany wchodzą w życie w momencie ich opublikowania na tej stronie.


Administrator - darma11
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Stworzył: PatrykSpec | Edytował: kooza (TrzecI)